CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Which story would you rather have Dibsy write about?

Considering you voted on the poll above, would you read the story?

Tuesday, August 25, 2009

I'M DIBSY-LICIOUS!

(Drumstick ice cream)
Listen up you all, 'cause this is it
The beat that I'm bangin' is DELICIOUS

(Dibsy)
Dibsy-licious definition make them kids go loco
They want my creamy goodness so they get pleasures from my photo.
You could see me, you can't squeeze me.
You might squish me, oh that's icky
I got reasons why I tease 'em.
Kids just come and go and eat me

DIBSY-LICIOUS (so delicious)
But I ain't promiscuous. (???)
And if you were suspicious,
All that shiz is fictitious.
I eat kisses (mmmwwahhh)
That puts them kids on cloud 9.
And they be lining down the block just to watch what I got (yum yum)


(Chorus: LOL I'm enjoying myself so much xD)
So delicious (it's nice, nice)
So delicious (I put them kids on cloud 9)
So delicious (they wanna piece of what I got)
I'm DIBSY-LICIOUS (t-t-t-t-t-tasty, tasty)


Dibsy-licious def-,
Dibsy-licious def-,
Dibsy-licious def- ["def" is echoing]
Dibsy-licious definition make them kids go crazy.
They always claim they ate me,
Comin' to me call me Dibseh (Hey, Dibseh),
I'm the D, to the I, to the B, to the S, the Y,
And can't no other creamy goodness put it down like me.


I'm DIBSY-LICIOUS (so delicious)
My body stayin' 'licious
I be up in the fridge just working on my goodness
Drumstick's my witness (Yeah)
I put yo' kid on cloud 9
And they be lining down the block just to watch what I got (yum yum)

So delicious (it's nice, nice)
So delicious (I put them kids on cloud 9)
So delicious (they wanna piece of what I got)
DIBSEH-LICIOUS (hold, hold, hold, hold, hold up, check it out)

Chiiiiiildreeeeeeen
If you really want me,
Cough your chore money
Maybe then you'll get a taste.
I'll be yummy, yummy,
I'll be laced with choco nuts.
It's so yummy, yummy,
It'll make you crazy.


(Drumstick)
Y to the U, to the M M Y - dib, you're yummy, Y to the U to the M M Y - dib, you're yummy
D to the E, to the L I C I O U S, to the D, to the E, to the, to the, to the, hit it Dibsy

DIBSY-LICIOUS (so delicious)
But I ain't promiscuous
And if you were suspicious
All that shiz is fictitious
I eat kisses (mmmwwahhh)
That puts them boys on cloud 9
And they be lining down the block just to watch what I got (hehe)

I'M DIBSY-LICIOUS (HUUUAAAHUUUAAAAA!)
My body stayin' 'licious,
I be up in the fridge just working on my fitness,
Drumstick's my witness (oh, wee).
I put yo' kid on cloud 9,
And he be lining down the block just to watch what I got (yum yum)

So delicious
So delicious (echo)
So delicious (echo_
I'm DIBSEH-LICIOUS, y-y-y-yummeh yummeh
It's so delicious
So delicious (echo)
So delicious (echo)
I'm DIBSEH-LICIOUS, y-y-y-yuuuuuuummeeeeeh...

LMAO. This is what happens when you're sick and bored. <-----sick and bored ^^

Anyways, I just needed to post this because -sigh- on Thursday I'm going to San Diego. D: I might return on Sunday.

Anyways....

CIAO, MY DARLING DIBS!!!



16 comments:

Remy Ma said...

Cool!

Dibsy said...

Yeeeeaaaahh I'm dibseh-licious! xD

Remy Ma said...

So i asked benjamin, he works for my blog, (You know, Ben.)

Well he starts to work for me

Dibsy said...

Fine. It doesn't do anything to my blog. It isn't helping, at all.

Emerald said...

Wow.
That made me laugh.
I sing that song every time I play my Fergie cd.
:D

Alexandria said...

nice. that, totally made my day.

Leah said...

WHYYYYYYYYYYYYYYY? WHY?????????????

Dibsy said...

Em: Lol, I do that too xD
Alex: Good! ^^
Leah: WHHHHHHHHHHHHHHY??? WHHHHHHHHHHHHHY WAS DIBSEH POSSESSED TO DO SUCH A THING?? WHHHHYYYY? Lmao xD

Aly K. said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! *laughs hysterically* You. Are. Amazing. (and dibsylicious. XD)

*continues laughing head off, not to mention the fact that it makes the song got stuck in Leah's head... XD*

Dibsy said...

Lmao thanks xDDD You are alylicious!!!

jckandy said...

Oh, Dibsy. You haven't changed a bit.

Don't.

Dibsy said...

Don't worry, I won't. xDDDD

Cruz said...

hahahahaha LOVED it!!!! *starts dancing*

Dibsy said...

-dances with Crus-

I missed chu!!! xD

Aly K. said...

Lulz, tankus! :D

Dibsy said...

We are all delicious in our own way. :D